środa, 21 listopada 2007

MAŁPECZKA



Jakie to trudne !! Linki, posty, HTML, moderowanie, JAVA-cośtam...To przecież nauka kolejnego języka obcego ! Gdyby ktoś przed paru laty powiedział mi, że będę się zajmował TAKIMI sprawami -- zaśmiałbym mu się w nos: - "Nigdy !" Teraz wiem, że nigdy...nie należy mówić "nigdy".

Więc siedzę nad moim laptopem jak małpeczka, próbując wprowadzić liczniki do moich blogów! W jednej ręce banan a drugą, jednym palcem, stukam w klawiaturę (to nie ta od fortepianu!).Czoło zmarszczone, jęzor wysunięty, "gały jak spodek cały"i małpuję, co mi życzliwa osoba wypisała w e-mail (jak się to odmienia ?!).

A niechby, broń Boże, coś w kompie "bździuknęło" ! Jak typowa małpeczka zwiewam do kuchni (tam są banany) i ostrożniewyglądam zza winkla, czy coś nie chce mnie ugryźć...
Jaki to wysiłek dla mojej biednej mózgownicy !! Jeszcze mi się cewki przepalą !! Jakby co, to buziaczki dla wszystkich !! Pablito.

Brak komentarzy: